آمار شهریور 89 - بصیرت110
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یارى خدا آن اندازه رسد که به کار دارى . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 89 شهریور 31 , ساعت 3:44 عصر
 گزارش جهان آیت الله هاشمی رفسنجانی در این دیدار که روز گذشته انجام شد بدون هیچ اشاره ای به نقشی که زندانیان فتنه در وارد آوردن خسارت های بزرگ به نظام داشته اند با آنها به همدردی پرداخت و قول داد که مطالبات آنها را پی گیری خواهد کرد.ادامه مطلب...
چهارشنبه 89 شهریور 31 , ساعت 2:55 عصر


محمد آرمند نویسنده وبلاگ «طعم عسل» در جدیدترین به روز رسانی وبلاگ خود در پستی با عنوان «دانشجویی که رهبر را امیدوار کرد» به بیانات رهبر انقلاب در دیدار با خبرگان پرداخته است.

به گزارش «طلبه بلاگ» در این مطلب آمده است:


این جلسات ماه رمضان ما، یکى از برکاتش براى خود من همین بود؛ دانشجو بود، استاد بود، فرزانگان و نخبگان بودند، مسئولین و کارگزاران بودند، صنعتگران بودند، فعالان گوناگون کشور بودند و کسى هم به اینها نمیگفت که شما چه بگوئید؛ میگفتند بیائید حرفتان را بزنید. حرفهائى که میزدند، نشان‌دهنده‌ى روحیه‌ى خودباورى، اتکاء به نفس، اعتماد به اینکه میتوانند آنچه را که تا حالا انجام دادند، چندین برابر او را انجام بدهند، بود. این خیلى چیز مهمى است. این همان روحیه‌اى است که امام (رضوان اللَّه علیه) میخواست آن را در ماها بیدار کند. این روحیه در مردم بیدار شده. جوانها مى‌آیند حرف میزنند.

یک جوانى آمد صحبت کرد [متن سخنان سیدعلی روحانی] گفت من یک نقشه‌ى جامع علمى نوشتم که این را میدهم به شما؛ آن نقشه‌ى جامع علمى که در شوراى عالى انقلاب فرهنگى تهیه شده، ایراد دارد. این خیلى روحیه‌ى خودباورى بزرگى است. خیلى من لذت بردم. ممکن است آنچه که او تهیه کرده، آنچنان که خودش خیال میکند، صددرصد مورد قبول نباشد، اما این روحیه که یک جوان دانشجو با دو سه نفر همکار دانشجو بنشینند نقشه‌ى جامع علمى کشور را تنظیم کنند، بعد هم نه اینکه یک گوشه‌اى بگذارند، در ملأ عام بیاید به من بدهد، بگوید این را من میدهم به شما، بسیار مهم است. اینچنین روحیه‌هائى وجود دارد؛ هم در دانشجوهاى ما، در جوانهاى ما، هم در اساتید خوب ما، مؤمن ما، این چیزها وجود دارد. اینها مهم است.
بیانات در دیدار خبرگان

ما چقدر می‌تونیم رهبر رو امیدوار کنیم. یعنی اگه کارهایی که کردیم رو بگیم بهشون، چقدر امیدوار کننده می‌تونه باشه؟

چهارشنبه 89 شهریور 31 , ساعت 11:31 صبح
وصیتنامه‌ای که اول مهر در مدارس قرائت می‌شود+ متن کامل
 
وصیت نامه شهیده مریم فرهانیان به‌ همراه میثاق نامه «دختران امروز با دختران دفاع مقدس» اول مهر در مدارس دخترانه کشور قرائت می‌شود. 

متن کامل این وصیت نامه به شرح زیر است:

"ما همه امانت هستیم...
وصیتم را با نام خدا، این بزرگ ترین بزرگ ترها، این یگانه مطلق، این فریادرس مستضعفان، این درهم کوبنده کاخ ستمگران و یزیدیان، این منجی حق و عدالت، این فرستاده قرآن، این شنونده غم ها، این مشکل گشای دردها و ...شروع می کنم.ادامه مطلب...

لیست کل یادداشت های این وبلاگ