آمار فروردین 1389 - بصیرت110
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فروتر علم آن است که بر سر زبان است و برترین ، آن که میان دل و جان است . [نهج البلاغه]
 
جمعه 89 فروردین 13 , ساعت 9:2 عصر


کــوری چــشم سران فتنــه و بیـگانگـان***چشم آقا ،کار و همت را مضاعف می کنیم



ای رهبرا کلام تو حجت ز مصحف است**هرکس به قدر وسع و کلامش موظف است

امیـــد آنــکه یــوســف زهــرا کند ظهور**امســال سال هـمـت و کــار مــضاعف است


سه شنبه 89 فروردین 10 , ساعت 11:12 عصر
به گزارش «طلبه بلاگ»، اخیرا یک فرد عرب با راه اندازی صفحه ای شخصی در سایت اجتماعی فیس بوک مدعی الوهیت شده و خود را "الله" نامید!

1


پس از این اقدام موهن، گروهی از مسلمانان در این شبکه اجتماعی، یک گروه برعلیه این فرد راه اندازی کرده که به سرعت مورد استقبال قرار گرفت تعداد اعضای آن به بیش از 20 هزار نفر افزایش یافت.
ادامه مطلب...
سه شنبه 89 فروردین 10 , ساعت 9:59 عصر
رهبر
سه شنبه 89 فروردین 10 , ساعت 9:52 عصر
آخرین دست و پا ردن های بریتانیا برای زنده نگه داشتن کودتای سبز
انتشار تقویم توهمات سبز
این تقویم به قیمت 20 دلار (20000 تومان) فروخته شده و نسخه دانلودی آن جهت دریافت کمکهای نقدی هواداران جنبش سبز بر روی سایتهای زنجیره ای این جریان قرار داده شده است .
"صراط" - در ادامه تحرکات عوامل فتنه برای نشان دادن زنده بودن این جریان ، انگلیس نشینان حامی میر حسین موسوی اقدام به چاپ سر رسیدی با عنوان "تقویم سبز سال" نمودند .

به گزارش صراط این تقویم به قیمت 20 دلار (20000 تومان) فروخته شده و نسخه دانلودی آن جهت دریافت کمکهای نقدی هواداران جنبش سبز بر روی سایتهای زنجیره ای این جریان قرار داده شده است .

در این تقویم که بین هر ماه آن از طرح ها و اشعار احساسی استفاده شده است اولین روز سبز سال 21 فروردین روز حمایت سازمان مجاهدین و جبهه مشارکت از نامزدی میر حسین موسوی انتخاب شده است .ادامه مطلب...
سه شنبه 89 فروردین 10 , ساعت 9:51 عصر
 
سال ‌آینده ‌صبر کنید، کفگیر به‌ ته ‌دیگ‌ خورده!
پس از آنکه آحاد ملت در 9 دی و 22 بهمن حسابی از کودتاگران حال گیری کردند، مطابق دستورات رسیده به موسوی، قرار است در سال آینده بیش از این از کیسه آبروی نداشته اصلاحات آمریکایی خرج نشود.
"صراط" - میرحسین موسوی که پس از شکست تاریخی نه دی کاملا به محاق رفته و حتی اصلاح طلبان هم دیگر وی را تحویل نمی گیرند با عقب نشینی آشکار از خط و نشان کشیدنهای سیا پسند برای نظام اسلامی در تازه ترین اظهاراتش هواداران کودتاگر خود را به صبر و استقامت دعوت کرد!
 
به گزارش صراط این مهره شناخته شده سازمان سیا که دیگر کودتای رنگی را شکست خورده یافته است در دیدار با اعضای شورای مرکزی و دفتر سیاسی و تعدادی از جوانان جبهه مشارکت (گروه فشار خیابانی کودتای سبز) در اقدامی مضحک که حکایت از خوابهای مخملی وی برای رهبری اصلاح طلبان می کند، سال آینده را سال "صبر و استقامت" نامید!
 
 موسوی که ناامیدی را در چهره جوانان آشوب طلب و البته انگشت شمار حامی خود می دید مایوسانه تصریح کرد: "من به آینده بسیار امیدوارم(!) باید به مردم صبر و امید را منتقل کرد، صبر در معنای ایمانی آن. "
 
مهره مورد حمایت شیمون پرز و نتانیاهو در ایران که برای چند ماه پیاپی با دستور وی در کف خیابانهای تهران قتل و غارت و حمله به اماکن عمومی رخ داد با تکرار دروغهای نخ نما شده و از مُد افتاده ماههای اخیر افزود: "حرکت بعد از انتخابات و خود انتخابات مردم را به حقوقشان آگاه کرد (!)، باید مردم را به صبر و استقامت دعوت کرد، سال آینده را باید سال صبر و استقامت بدانیم و بنامیم. سال استقامت بر اهداف جنبش سبز تا به نتیجه رسیدن."
 
گفتنی است میرحسین موسوی که در حال حاضر هواداران جان بر کفش را به صبر و استقامت توصیه می کند در شب قبل از انتخابات و در حالی که هنوز شمارش آراء مردم آغاز نشده بود ، در یک اقدام عجولانه و از پیش تعیین شده اعلام پیروزی کرده و خود را برنده انتخابات نامید .
 
لازم به ذکر است پس از آنکه آحاد ملت در 9 دی و 22 بهمن خواستار اعدام سران فتنه شدند مطابق دستورات رسیده به موسوی قرار است در سال آینده بیش از این از کیسه آبروی نداشته اصلاحات آمریکایی خرج نشود. اظهارات اخیر موسوی در حالی بیان شده است که سران کودتای ناکام اخیر مطابق خواسته ملت ایران در آستانه محاکمه به اتهام "محاربه" علیه اسلام قرار گرفته اند.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ