آمار مهر 90 - بصیرت110
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همواره در پی دانش باشید که طلب آن واجب است . و . . . در سفر، همره و درغربت، همدم است . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 90 مهر 10 , ساعت 11:5 عصر
آیت‌الله خاتمی تأکید کرد:
برخورد قاطعانه با اختلاس‌گران در هر پست و مقامی

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت تهران گفت: اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی ‌تمام علاقمندان و وفاداران به نظام مقدس جمهوری را ناراحت و آزرده خاطر کرده، لذا باید با اختلاس‌گران در هر پست و مقامی که باشند، قاطعانه برخورد شود.

خبرگزاری فارس: برخورد قاطعانه با اختلاس‌گران در هر پست و مقامی

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، حجت الاسلام سیدمحمد خاتمی شامگاه پنج‌شنبه در شانزدهمین، یادواره 61  شهید منطقه گلشهر، چهاردانگه اسلامشهر اظهار داشت: انقلاب اسلامی به برکت رهبری امام خمینی و خون شهیدان به پیروزی رسید و به برکت وجود ولایت فقیه این انقلاب هنوز استوار و پایدار است.
وی افزود: ما همه را با ولایت فقیه محک می‌زنیم، مسئولان هر چه در این نظام دارند از برکت وجود ولایت فقیه می‌باشد و محبوبیت مسئولان به میزان همراهی آنها با رهبری است، هر کس که بیشتر تابع ولایت فقیه باشد، در بین مردم بیشتر محبوبیت پیدا می‌کند.
امام جمعه موقت تهران بیان داشت: برپایی مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، کمتر از اجر خون شهید و شهادت نمی‌باشد.
وی تصریح کرد: گل‌های معطر زیادی پرپر شدند، تا گل نظام شکوهمند اسلامی ایران، رشد کند و امروز امنیت و آزادی جامعه مدیون خون شهیدان بزرگوار و گرانقدر این سرزمین است.
خاتمی افزود: آحاد مردم و خانواده‌های معظم شهدا بدانند که خون شهیدان به هدر نرفته و درخت نظام مقدس جمهوری اسلامی شکوفا شده و همه باید مراقب باشند که با بی‌مهری از کنار آن، عبور نکنند و حرمت آنان را از بین نبرند.
 خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: همه افراد متدین و آزاده، مملکت  از بی‌حجابی و ابتذال‌های فرهنگی در جامعه رنج می‌برند و کشف حجاب‌ها و بی‌بند و باری‌ها به شدت مردم را آزرده است و مردم حداقل انتظاری که از مسئولان نظام دارند این است که با کسانی که از دولت حقوق  می‌گیرند ولی حجاب را رعایت نمی‌کنند، برخورد جدی داشته باشند.
امام جمعه موقت تهران، در ادامه سخنان خود همچنین اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی اشاره کرد و گفت: این اقدام ناشایست تمام علاقمندان و وفاداران به نظام مقدس جمهوری را ناراحت و آزرده خاطر کرده، لذا باید با اختلاس‌گران در هر پست و مقامی که باشند، قاطعانه برخورد شود، چطور می‌شود یک زوج جوان برای دریافت وام 2 میلیونی، دچار گرفتاری‌های کاذب اداری شوند، در حالی که افرادی به راحتی سرمایه‌های این مملکت را به تاراج می‌برند.
وی افزود: مردم خواهان برخورد علوی و قاطعانه با متخلفین هستند، باید به همان اندازه که به امنیت اجتماعی و ناهنجاری‌های جامعه پرداخته می‌شود، به مسائل اقتصادی در جامعه نیز اهمیت داده شود، مسئولان دست اندرکار باید برخورد با متخلفان را از مولای متقیان علی(ع) بیاموزند و همانند آن حضرت رفتار کنند.
خاتمی بیان داشت: مسئولان بدانند که اگر با چند نفر متخلف دانه درشت، برخورد قاطعانه صورت بگیرد، مملکت و نظام مقدس اسلامی نه تنها تضعیف نمی‌شود، بلکه باعث رشد و اقتدار و تقویت این مملکت خواهدشد.
یادواره 61 شهید شهرک‌های گلشهر، ماهشهر، کوی جهان و اسلام‌آباد  چهاردانگه شهرستان اسلامشهر، به همت ستاد بزرگداشت یاد شهیدان، با همکاری اقشار مختلف مردم وفادار و مسئولان ارگان‌ها و نهادهای منطقه هر ساله در ایام بزرگداشت هفته دفاع مقدس و با حضور گسترده مردم و مسئولان بلند پایه  لشگری و کشوری و همرزمان شهیدان در مسجد حضرت صاحب الزمان این منطقه، با صلابت و شکوه خاصی برگزار می‌شود و یاد و خاطره شهیدان  گرامی داشته می‌شود.


شنبه 90 مهر 9 , ساعت 10:33 عصر

سلام دوستان



لیست کل یادداشت های این وبلاگ