آمار کمتر نظیر آیتالله مهدوی کنی در انقلاب سراغ داریم - بصیرت110
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
داناترین مردم کسی است که شکّ یقینش را زایل نکند . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 93 خرداد 17 , ساعت 11:43 عصر

امام جمعه موقت قم گفت: حضور چندین ساله آیت‌الله مهدوی کنی در عرصه‌های مختلف تجربه ذی‌قیمتی را برای ایشان به وجود آورده و توانسته شخصیت ممتازی را بسازد که ما کمتر نظیر آن را در انقلاب سراغ داریم.

خبرگزاری فارس: کمتر نظیر آیت‌الله مهدوی کنی در انقلاب سراغ داریم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، آیت‌الله حسینی بوشهری امام جمعه موقت قم و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پس از عیادت از آیت‌الله مهدوی کنی در جمع خبرنگاران ضمن آرزوی سلامتی و بهبود برای رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: ایشان شخصیتی دوست داشتنی است و طی مدتی که این بیماری برایشان پیش آمده شاهد بودم که طبقات مختلف اجتماعی، نخبگان و سیاسیون با نگاه ویژه‌ای به ایشان نگاه می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: همه جامعه امید دارند این شخصیت در میان ما باقی بماند و همچنان تاثیرگذار باشد.

حسینی بوشهری با اشاره به فعالیت‌های آیت‌الله مهدوی کنی پیش و بعد از انقلاب اسلامی اظهار داشت: هر جا که کار زمین مانده‌ای وجود داشت آیت‌الله مهدوی کنی وارد می‌شد و امروز نیز در جایگاه ریاست خبرگان برای جامعه و مسئولان آرامش‌بخش است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: چندین سال حضور در عرصه‌های مختلف تجربه ذی‌قیمتی را برای ایشان به وجود آورده و توانسته شخصیت ممتازی را بسازد که ما کمتر نظیر آن را در انقلاب سراغ داریم.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930317000675#sthash.Ny2iUP3B.dpuf

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ