آمار انتشار تقویم توهمات سبز - بصیرت110
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، پرده ای جلوگیر از آفت هاست . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 89 فروردین 10 , ساعت 9:52 عصر
آخرین دست و پا ردن های بریتانیا برای زنده نگه داشتن کودتای سبز
انتشار تقویم توهمات سبز
این تقویم به قیمت 20 دلار (20000 تومان) فروخته شده و نسخه دانلودی آن جهت دریافت کمکهای نقدی هواداران جنبش سبز بر روی سایتهای زنجیره ای این جریان قرار داده شده است .
"صراط" - در ادامه تحرکات عوامل فتنه برای نشان دادن زنده بودن این جریان ، انگلیس نشینان حامی میر حسین موسوی اقدام به چاپ سر رسیدی با عنوان "تقویم سبز سال" نمودند .

به گزارش صراط این تقویم به قیمت 20 دلار (20000 تومان) فروخته شده و نسخه دانلودی آن جهت دریافت کمکهای نقدی هواداران جنبش سبز بر روی سایتهای زنجیره ای این جریان قرار داده شده است .

در این تقویم که بین هر ماه آن از طرح ها و اشعار احساسی استفاده شده است اولین روز سبز سال 21 فروردین روز حمایت سازمان مجاهدین و جبهه مشارکت از نامزدی میر حسین موسوی انتخاب شده است .

از نکات جالب روزهای سبز این سررسید می توان به انتخاب روز 9 اردیبهشت به عنوان اعلام کاندیداتوری محسن رضایی و 13 اردیبهشت به بهانه جمله رضایی پیرامون : "ایران با سیاستهای احمدی نژاد به سمت پرتگاه می رود" را نام برد !
محسن رضایی با انتشار نامه ای پس از راهپیمایی 9 دی ماه و درخواست عموم مردم برای محاکمه سران فتنه رسما این مهم را به حالت تعلیق درآورده و به کمک فتنه گران آمد .

13 خرداد سالروز مناظره تاریخی احمدی نژاد و موسوی و 19 خرداد (3 روز قبل از انتخابات) سالروز ارسال نامه هتاکانه هاشمی رفسنجانی به مقام معظم رهبری از روزهای جالب سبز در خرداد ماه نامگذاری شده اند .
در این تقویم 26 تیرماه به عنوان سالروز اقامه نماز جمعه تاریخی جنبش سبز توسط هاشمی رفسنجانی هم روز سبز نامگذاری شده است .

اول اسفند روز برکناری فرمانده نیروی انتظامی تهران (رجب زاده) از دیگر روزهای تامل بر انگیز سبز در تقویم 89 سبزی ها می باشد .

در تقویم مذکور 146 روز سال با عنوان روزهای سبز نامگذاری شذه که سهم هر ماه از روزهای سبز به شرح زیر است .

فروردین 2 روز سبز !
اردیبهشت 10 روز سبز !
خرداد 15 روز سبز !
تیر 15 روز سبز !
مرداد 14 روز سبز !
شهریور 16 روز سبز !
مهر 12 روز سبز !
آبان 14 روز سبز !
آذر 13 روز سبز !
دی 11 روز سبز !
بهمن 16 روز سبز ! (22 بهمن سبز نبود)
اسفند 8 روز سبز !


لیست کل یادداشت های این وبلاگ