آمار دی 1388 - بصیرت110
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه از آزارش ایمن باشی، به برادری با او رغبت کن [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 88 دی 21 , ساعت 11:57 عصر
محصولی ، ذبیحی را برکنارکرد

ایلنا: سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از تغییر رئیس سازمان تامین اجتماعی خبر داد.


به گزارش خانه ملت ،جواد زمانی با اعلام این خبر، اظهار داشت: وزیر رفاه و تامین اجتماعی پس از گفتگو با اعضای کمیسیون اجتماعی طی حکمی علی ذبیحی، رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور را عزل و گزینه دیگری را جایگزین آن کرده است.


نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پس از نشست هفته گذشته کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی که با حضور نمایندگانی از دیوان محاسبات، وزارت رفاه و تامین اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی برگزار شد نظرات اعضاء شنیده شدو اعضای کمیسیون طی تصمیمی همه جانبه خواستار ارائه پرونده سازمان تامین اجتماعی به دادگاه و تحقیق و تفحص از این سازمان شدند.


سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد: این تصمیم موجب افزایش بهره‌وری، کارایی بیشتر در نظام تامین اجتماعی کشور شود.


پیش از این ذبیحی در گفت و گو با ایرنا گفته بود: قطعا درآمدزایی سازمان تامین اجتماعی وسوسه‌هایی به دنبال دارد. همین وسوسه‌هاست که این روزها و بلافاصله پس از اعمال تغییرات در سازمان بازنشستگی، در برخی گروه‌ها اجماع ایجاد کرد و با اقدام های به دور از اخلاق اسلامی مانند دادگاهی کردن ذبیحی، اهداف خودشان را دنبال کنند.


پنج شنبه 88 دی 10 , ساعت 1:27 عصر
گفتگو با حاج منصور ارضی؛
سیاست ما عین مداحی ماست / برخی به بهانه آسیب شناسی،مداحی را می‌کوبند


علی نادری ـ اگر شب‌های رمضان گذارت به میدان ارگ افتاده باشد و با انبوه جمعیتی که دو سه ساعت مانده به سحر آنجا جمع شده‌اند مواجه شوی، بی اختیار از خود می‌پرسی این جمعیت را چه چیزی به اینجا می کشاند؟ این همان سوالی است که صبح‌های سه شنبه در حسینیه "صنف لباس فروش‌ها" و سحرهای جمعه در صحن شاه عبدالعظیم هم خواهی پرسید و در همه این اجتماعات پر اشک، نوای کسی را خواهی یافت که سال هاست خود را "نوکر ابی عبدالله" می‌داند.

بسیاری حاج منصور ارضی را با روضه هایش و با مناجات‌های روح نوازش می شناسند. پای منبر امروز او جوانانی سینه می‌زنند که از زمان شیرخوارگی، گوششان به روضه‌های " حاجی" اخت گرفته است. " حاج منصور" سال هاست که در تهران از حسینیه امام خمینی و بیت رهبر انقلاب گرفته تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی، با روضه هایش و با مناجات‌هایش مردم این شهر را در غم اهل بیت و در خدا غرق می کند.ادامه مطلب...

پنج شنبه 88 دی 10 , ساعت 12:43 عصر


در یکى از همین روزهایى که ما در خطوط جبهه حرکت مى‌کردیم، یک نقطه‌اى بود که قبلا دشمن متصرف شده بود، بعد نیروهاى ما رفته بودند آن‌جا را مجددا تصرف کرده بودند، بنده داشتم از این خطوط بازدید مى‌کردم و به یگان‌ها و به سنگرها و به این بچه‌هاى عزیز رزمنده‌مان سر مى‌زدم، یک وقت دیدم یکى دو تا از برادران همراه من خیلى ناراحت، شتابان، عرق‌ریزان، آشفته، آمدند پیش من و من را جدا کردند از کسانى که داشتند به من گزارش مى‌دادند که یک جمله‌اى بگویم، دیدم که این‌ها ناراحتند گفتم چیه؟ گفتند که بله ما داشتیم توى این منطقه مى‌گشتیم، یک وقت چشم‌مان افتاده به جسد یک شهیدى که چند روز است این شهید بدنش در زیر آفتاب این‌جا باقى مانده.

من به شدت منقلب شدم و ناراحت شدم و به آن برادرانى که مسؤول بودند در آن خط و در آن منطقه، گفتم سریعا این مسأله را دنبال کنید، جسد این شهید را بیاورید و جسد شهداى دیگر را هم که در این منطقه ممکن است باشند جمع کنید. اما در همان حال در دلم گفتم قربان جسد پاره پاره‌ات یا اباعبدالله، این‌جا انسان مى‌فهمد که به زینب کبرى چقدر سخت گذشت، آن وقتى که خودش را روى نعش عریان برادرش انداخت، و با آن صداى حزین، با آن آهنگ بى‌اختیار، کلمات را در فضا پراکند و در تاریخ گذاشت فریاد زد «بأب المظلوم حتى قضا، بأب العطشان حتى ندا» پدرم قربان آن کسى که تا آن لحظه‌ى آخر تشنه ماند و تشنه‌لب جان داد.


پنج شنبه 88 دی 10 , ساعت 2:41 صبح
 
اخبار متناقض از وضعیت موسوی و کروبی
در حالیکه ایرنا اعلام کرد میرحسین موسوی و مهدی کروبی تهران را به مقصد غرب مازندران ترک کرده‌اند، فرزند کروبی می گوید وی تهران است و مسائل کشور را پیگیری می کند. یک منبع آگاه خروج این دو چهره معترض از تهران را تکذیب کرد.
خروج مهدی کروبی و میرحسین موسوی از تهران را تکذیب شد.

به گزارش «فردا»، حسین کروبی، فرزند مهدی کروبی (از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری و سران جریان معترض) خروج پدرش از تهران را تکذیب کرد.
ادامه مطلب...
پنج شنبه 88 دی 10 , ساعت 2:32 صبح
کروبی دست‌بردار نیست

او که در ماه های اخیر از سوی اطرافیانش با عنوان "آیت‏الله" مورد خطاب قرار می گیرد، با وجود اشتباه فاحشی که در نقل یکی از مشهورترین آیات قرآن در ابتدای اولین پیامش کرد، این بار هم آیه‌ مشهور استرجاع را اشتباه نوشت تا تردیدها درباره پایه و سطح علمی وی جدی تر از گذشته شود.

به گزارش شبکه ایران، مهدی کروبی که در شش ماه اخیر تمام سابقه انقلابی خود را با بیانیه ها و مواضع تندش زیر سوال برده است، طی 3 روز گذشته هم، 2 بیانیه موهن علیه مردم و مسئولان ایران اسلامی صادر کرده تا ثابت کند که علاقه ای به بازگشت به چارچوب نظام و راه امام خمینی(ره) ندارد.

او که در ماه های اخیر از سوی اطرافیانش با عنوان "آیت‏الله" مورد خطاب قرار می گیرد، با وجود اشتباه فاحشی که در نقل یکی از مشهورترین آیات قرآن در ابتدای اولین پیامش کرد، این بار هم آیه‌ مشهور استرجاع را اشتباه نوشت تا تردیدها درباره پایه و سطح علمی وی جدی تر از گذشته شود.

وی در این پیام که به بهانه تسلیت به میر حسین موسوی در پی کشته شدن خواهرزاده‏اش صادر کرده، باز هم به اهانت و فحاشی علیه نظام و مردم پرداخت و بر اشتباه سخیف خود مبنی بر قرار دادن آیه "انا لله و انا الیه الراجعون"! در صدر بیانیه خود را اصرار کرد.

کروبی بدون اشاره به اسناد موجود درباره ترور خواهر زاده موسوی، او و دیگر کشته های روز عاشورا را "شهید راه مبارزه با دروغ و طلب حق" نامید و آرمان آنان را همان "آرمان نهضت حسینی" خواند.

او در ادامه این پیام جالب، مردم و مسئولان ایران اسلامی که با هتک حرمت فرقه سبز در روز عاشورا مقابله کرده اند را، "دشمنان حق و آزادی" اسم نهاده و مدعی شده که آنان "از باده قدرت چنان مست شده‌اند که دیگر حرمتی نیز برای عاشورا و عزاداران حسینی قائل نیستند."

مهدی کروبی همچنین همانند بیانیه اول خود، آشوبگران روز عاشورا را که با کف و سوت به شعار علیه مقدسات دینی پرداختند، "شیعه حسینی" نامیده و اقدام عزادارانی را که صرفا با حضور در خیابانها و بیان شعارهای انقلابی مانع آنها ادامه هتک حرمت مقدسات شدند را " وحشیانه" دانسته است.

گفتنی است، کروبی در جریان جسارت گروه سبز به امام راحل هم، به جای محکوم کردن رفتار اغتشاشاگران در پاره کردن عکس امام(ره)، فیلم‌هایی که از وقایع ?? آذر از صدا و سیما پخش شد را، مونتاژ دانست و رسانه ملی را به "تفرقه پراکنی و توهین مسلم به امام" متهم کرد.

گفته می شود که شیخ اصلاحات از ماه های گذشته با اتخاذ مواضع افراطی در تلاش است که زمینه دستگیری خود را فراهم کند اما وی تاکنون در دستیابی به این هدف ناکام بوده است.

روزنامه جوان هم امروز گزارش داد که اخیرا طرح شایعه دستگیری کروبی در جلسه خانوادگی کروبی و همسرش(فاطمه کروبی) و برخی از فرزندانشان از جمله حسین و علی ریخته شده است.

این شایعه روز 3شنبه با استفاده از شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر و نیز سرویس پیام کوتاه به سرعت در میان مردم پخش شد که باعث انبساط خاطر مردم شده است.


پنج شنبه 88 دی 10 , ساعت 2:31 صبح
رهبر انقلاب: دو برابر ریزش، رویش وجود دارد
اگر عده ای وسط راه، سست عنصری نشان نمی دادند ، امروز وضع کشور در زمینه های مادی و معنوی خیلی بهتر بود
پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار اعضای اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان در اروپا، حرکت علمی در کشور را نیاز فوری و ضروری دانستند و بر رسالت خطیر جوانان در «کسب علم» و «مجاهدت و تلاش در راه خدا» برای عبور از یک گردنه عظیم تاریخی تاکید کردند.
ادامه مطلب...
شنبه 88 دی 5 , ساعت 5:38 عصر
سلام دوستان

لیست کل یادداشت های این وبلاگ