آمار اخبار - بصیرت110
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند آن را دوایی قرار داد که با آن دردی و نوری که با آن ظلمتی نیست [امام علی علیه السلام ـ در توصیف قرآن ـ]
 
دوشنبه 88 دی 21 , ساعت 11:57 عصر
محصولی ، ذبیحی را برکنارکرد

ایلنا: سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از تغییر رئیس سازمان تامین اجتماعی خبر داد.


به گزارش خانه ملت ،جواد زمانی با اعلام این خبر، اظهار داشت: وزیر رفاه و تامین اجتماعی پس از گفتگو با اعضای کمیسیون اجتماعی طی حکمی علی ذبیحی، رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور را عزل و گزینه دیگری را جایگزین آن کرده است.


نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پس از نشست هفته گذشته کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی که با حضور نمایندگانی از دیوان محاسبات، وزارت رفاه و تامین اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی برگزار شد نظرات اعضاء شنیده شدو اعضای کمیسیون طی تصمیمی همه جانبه خواستار ارائه پرونده سازمان تامین اجتماعی به دادگاه و تحقیق و تفحص از این سازمان شدند.


سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد: این تصمیم موجب افزایش بهره‌وری، کارایی بیشتر در نظام تامین اجتماعی کشور شود.


پیش از این ذبیحی در گفت و گو با ایرنا گفته بود: قطعا درآمدزایی سازمان تامین اجتماعی وسوسه‌هایی به دنبال دارد. همین وسوسه‌هاست که این روزها و بلافاصله پس از اعمال تغییرات در سازمان بازنشستگی، در برخی گروه‌ها اجماع ایجاد کرد و با اقدام های به دور از اخلاق اسلامی مانند دادگاهی کردن ذبیحی، اهداف خودشان را دنبال کنند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ