آمار استقبال ضدانقلاب از حمله به سپاه بنام حامیان دولت - بصیرت110
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند متعال، دوست دارد که میان فرزندانتان به عدالت رفتار کنید. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 89 اسفند 23 , ساعت 3:11 عصر

 رسانه‌های ضدانقلاب از تلاش یک جریان انحرافی برای حمله به سردار علی فضلی که به بهانه سخنان وی در روزهای گذشته شدت گرفته است، استقبال کرد.

به گزارش رجانیوز، پس از آنکه سردار فضلی در اظهاراتی موافق نبودن سپاه تهران با اعتراض‌های روز 14 خرداد سال جاری به آقای سید حسن خمینی در حرم امام راحل را اعلام کرد، یک جریان انحرافی با نادیده‌گرفتن بیانات رهبر انقلاب مبنی بر خودداری رسانه‌ها از اهانت، هتک حرمت و فحاشی به این فرمانده ارشد دفاع مقدس و سال‌های پس از جنگ حمله کرده و از او خواست که باید در مورد سرکوب مردم اسلامشهر در سال 73 توضیح دهد.

در عین حال، رسانه‌های ضدانقلاب با آب و تاب این خبر را پوشش داده و آن را به حامیان دولت منتسب کرده‌اند. بی‌بی‌سی نیز با انعکاس هجمه به این سردار سپاه و تعبیر از حمله کنندگان به‌عنوان "حامیان دولت"، تیتر "واکنش طرفداران دولت به سخنان سرتیپ فضلی درباره وقایع ??خرداد" را انتخاب کرد و نوشت:

«پس از آنکه سرتیپ علی فضلی، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین از ناخشنودی فرماندهان و اعضای سپاه پاسداران از اتفاقات رخ داده در خرداد ماه امسال در حرم آیت الله خمینی خبر داد، یکی از سایت های نزدیک به طرفداران دولت به این سخنان واکنش تندی نشان داده است.
در سایت باکری آنلاین، نزدیک به طرفداران دولت آمده است که سال گذشته علی فضلی به عنوان "قهرمان" از سوی رسانه‌های خارجی مورد "تشویق" قرار گرفت و علت آن هم سکوت وی در خصوص وقایع پس از انتخابات ریاست جمهوری در ایران بود.
این سایت در ادامه نوشته است: "سکوت آن زمان آقای فضلی باعث غبار آلوده‌تر شدن فضا شد و با گذشت ?? ماه از آغاز اعتراض‌ها این فرمانده سپاه باید درباره سکوت خود در روزهای پس از انتخابات توضیح دهد."»

در عین حال، یکی دیگر از سایت‌های متعلق به این جریان مشکوک نیز نوشت: «با این وجود، شاهد سکوت عده‌ای در رابطه با شورش اشرافیت و منافقین علیه مستضعفین بودیم، و چندان موضع‌گیری خاصی از سوی شما مشاهده نشد؛ و این در حالی است که در سال 1373 زمانی که عده‌ای از مردم مستضعف اسلامشهر در اعتراض به سیاست‌های اقتصادی و تبعیض‌آمیز دولت سازندگی (که تورم در آن زمان به مرز 40درصد رسیده بود) اعتراضات خود را علنی کردند شما مسئول خاموش کردن این اعتراضات بودید.»

اشاره این جریان انحرافی به ناآرامی‌های نیمه اول دهه 70 در دولت آقای هاشمی رفسنجانی در برخی نقاط مانند اسلامشهر و مشهد است، با این حال، در اخبار منتشر شده در سایت‌های این جریان ترجیح داده شده به‌غیر از حمله به این سردار سپاه، اشاره‌ای به زمینه‌های بروز آن حوادث ناگوار نشود.

این در حالی است که برخی سیاست‌های اشرافیت‌گرایانه، تبعیض‌آمیز و رانتی در بخش‌هایی از دولت وقت، زمینه بروز این حوادث بود که برخی از آن سیاست‌ها متأسفانه در حال حاضر نیز از سوی افرادی که سر خط این جریان انحرافی هستند، دنبال می‌شود.

متصل کردن سیاست‌های نادرست دولت وقت به مخلص‌ترین و فداکارترین نیروهای انقلاب اسلامی یک رفتار رذیلانه سیاسی است که باید مشخص شود پشت پرده این جریان‌های انحرافی خطرناک و عمیق کردن گسل‌ها میان دولت و نهادهای کارآمد و ولایی نظام چه انگیزه‌هایی وجود دارد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ