آمار اسفند 89 - بصیرت110
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و چون گفته خوارج را شنید که حکومت جز از آن خدا نیست ، فرمود : ] سخن حقّى است که بدان باطلى را خواهند . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 89 اسفند 23 , ساعت 3:11 عصر

 رسانه‌های ضدانقلاب از تلاش یک جریان انحرافی برای حمله به سردار علی فضلی که به بهانه سخنان وی در روزهای گذشته شدت گرفته است، استقبال کرد.

به گزارش رجانیوز، پس از آنکه سردار فضلی در اظهاراتی موافق نبودن سپاه تهران با اعتراض‌های روز 14 خرداد سال جاری به آقای سید حسن خمینی در حرم امام راحل را اعلام کرد، یک جریان انحرافی با نادیده‌گرفتن بیانات رهبر انقلاب مبنی بر خودداری رسانه‌ها از اهانت، هتک حرمت و فحاشی به این فرمانده ارشد دفاع مقدس و سال‌های پس از جنگ حمله کرده و از او خواست که باید در مورد سرکوب مردم اسلامشهر در سال 73 توضیح دهد. ادامه مطلب...

چهارشنبه 89 اسفند 18 , ساعت 12:15 عصر

آیت الله مهدوی کنی را بیشتر بشناسیم
آیت الله مهدوی کنی

مرکز اسناد انقلاب اسلامی به ‌بهانه انتخاب آیت‌الله مهدوی‌کنی به ریاست مجلس خبرگان، بخشی از زندگی‌نامه، سوابق، آثار و نظرات رئیس جدید مجلس خبرگان را منتشر کرد که در ذیل می‌خوانیم:

* زندگی شخصی؛

طلبه‌ای سخت‌کوش در علم‌آموزی، جدی در مبارزه

آیت‌الله محمدرضا مهدوی‌کنی در ?? مرداد ???? در روستای کن به دنیا آمد. ایشان پس از طی دوره دبستان در کن، وارد مدرسه علمیه لرزاده در تهران شد و از محضر مرحوم آیت‌الله برهان بهره‌های علمی و اخلاقی فراوان برد.

آیت‌الله مهدوی‌کنی در سال ???? در سن ?? سالگی برای ادامه تحصیل به قم مهاجرت نمود و تا سال ???? در محضر استادان مبرز آن زمان همچون حضرات آیات مشکینی، حاج شیخ عبدالجواد سده‌ای(جبل عاملی)، شهید صدوقی، سلطانی، مجاهدی، رفیعی قزوینی، شعرانی، علامه طباطبایی، آیت‌الله‌ العظمی بروجردی، امام‌خمینی(ره)، آیت‌الله‌ العظمی گلپایگانی رضوان‌الله تعالی علیهم دروس عالی فقه، اصول فقه، تفسیر، حکمت، کلام و دروس خارج فقه و اصول را آموخت.

آیت‌الله مهدوی‌کنی پس از بازگشت به تهران در سال ????، در مدرسه مروی به تدریس علوم حوزوی مشغول شد و از سال ???? امامت جماعت مسجد جدید‌التاسیس جلیلی در میدان فردوسی را پذیرفت. این مسجد پایگاه مناسبی برای فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی ایشان شد. مبارزات ایشان علیه حکومت طاغوت، باعث دستگیری‌های متعدد،‌ تبعید،‌ شکنجه و زندانی‌شدن ایشان شد. آیت‌الله مهدوی‌کنی آخرین عالمی است که در روزهای نزدیک پیروزی انقلاب اسلامی برای چندمین بار دستگیر و در آستانه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی آزاد شد. ادامه مطلب...

دوشنبه 89 اسفند 9 , ساعت 11:20 صبح

رژیم لیبی عامدانه در مورد پرونده امام موسی صدر دروغ پراکنی می کند.

به گزارش جهان به نقل  ازواحد مرکزی خبر ، شبکه تلویزیونی المنار فیلمی از معمر قذافی در اختیار دارد که اعتراف می کند امام موسی صدر از لیبی خارج نشده است. قذافی گفت: این شخص ناپدید شد و کسی نمی داند چگونه ناپدید شد، ای کاش می دانستیم مسوولیت این قضیه بر عهده کیست، از یک سو ما او را از دست دادیم و از سوی دیگر وجهه لیبی لکه دار شد به این معنا که ما او را به لیبی دعوت کردیم و او دعوت ما را پذیرفت و به لیبی امد و ناپدید شد در لیبی ناپدید شد در این میان کسی می خواهد ابرو و اعتبار لیبی را خدشه دار کند. ادامه مطلب...

چهارشنبه 89 اسفند 4 , ساعت 1:41 عصر
نسل‌کشی درلیبی بامدل اسرائیلی+عکس
 
< type="text/java">
 
برخی شبکه های خبری که اعلام کرده بودند تصاویر جنایات "معمر القذافی" را به علت خشونت وحشیانه به کار برده شده علیه ملت لیبی نمی توانند پخش کنند، در پی تداوم جنایات این دیکتاتور خون آشام سکوت خود را شکستند.
به گزارش مهر، مرور اخبار یک هفته اخیر در لیبی نشان می دهد، معمر القذافی دیکتاتور ?? ساله که در ?? سال اخیر بر این کشور حکومت کرده فرار خونین از قدرت را برگزیده است.

بر این اساس، به نظر می رسد اظهارات اخیر "سیف الاسلام قذافی" پسر ارشد دیکتاتور خون آشام لیبی که گفته بود لیبی، مصر و تونس نیست کاملا درست بوده باشد.


لیبی در روزهای اخیر شاهد یک نسل کشی تاریخی بوده است که شاید قرنها نتوان آنرا از اذهان افکار عمومی جهان پاک کرد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ